Kaartverkoop – Veelgestelde vragen

Menukaarten bestellen kan op deze pagina

Hoe werkt het bestellen van de kaartjes?
U rekent online af en ontvangt meteen een ticket (PDF) in uw e-mail (afzender: Tickli, noreply@tickli.nl). Op dat ticket staat een unieke code. Die code laat u scannen als u op zondag 1 september naar Stokhem komt. U ontvangt dan het aantal gekochte menukaarten. De code kan maar één keer gescand worden. Elke menukaart bevat uitscheurbare bonnetjes waarmee u de verschillende gerechtjes op kunt halen bij de diverse locaties.

Wat kost een menukaart?
Een menukaart kost nog steeds € 18,50. Daar komt € 0,75 servicekosten per menukaart bij.

Wat krijg ik precies voor € 18,50 ?
U krijgt heerlijke Limburgse gerechtjes (o.a. sjwelmennekes mit reube en inge Sjtokummer), koffie, zelfgebakken verse vlaai, eventueel een speciaalbier, dessert (’t Sjtokkems sjöttelke), live muziek, veel gezelligheid en dat alles in een prachtige omgeving en supergezellig gehuchtje. Verder is parkeren ook inbegrepen alhoewel dit wel geheel op eigen risico blijft.

Is drank inbegrepen?
U krijgt van ons koffie of thee en een speciaal bier of iets alcohol-vrij. Daarnaast kunt u ter plekke consumptiebonnen aanschaffen voor overige dranken. Een consumptiebon kost € 2,40 en kan zowel met cashgeld als pinpas betaald worden.

Voorheen kwam ik vooraf de menukaarten in Stokhem ophalen. Is dat nog nodig?
Dat is niet meer nodig en ook niet mogelijk. U ontvangt ter plekke de menukaarten nadat wij op zondag 1 september uw ticket (PDF) hebben gescand.

Moet ik het ticket (PDF) printen?
Dat hoeft niet. U kunt het ticket (PDF) ook op uw telefoon laten zien. Zet in dat geval de helderheid van uw scherm zo hoog mogelijk. Houd uw ticket (digitaal of geprint) alstublieft bij de hand.

Waarom is de verkoop online?
Na betaling ontvangt u het ticket met daarop de unieke code direct in uw e-mail. U hoeft dus niet meer langs te komen om de menukaarten op te halen. Ook verkleinen wij voor ons als buurtvereniging de risico’s van omgang met geld, veel banktransacties, administratie enzovoort. En het scheelt een hele hoop tijd, die we liever steken in (bijvoorbeeld) het pitten van pruimen voor de overheerlijke oerlimburgse vlaai ;-).

Ik kocht meerdere kaartjes, maar krijg maar één ticket. Hoe zit dat?
Op het ticket staat het aantal vermeld in de groene balk boven het rode vlak. Als wij de code op dat ene ticket scannen, zien wij het aantal kaartjes dat u kocht. U ontvangt dan dat aantal menukaarten van ons. Het is sneller om maar één code te scannen. Bovendien scheelt het papier in het geval u ervoor kiest het ticket (PDF) te printen.

Op het ticket staat ‘Duur: 09.00 – 15.00’. Hoe laat moet ik er zijn?
De U kunt starten vanaf 10.00 uur tot 14.00 uur. We hebben de tijd iets ruimer genomen om vroege vogels en trage treuzelaars tegemoet te komen.

En waar moet ik zijn?
In het gezelligste gehucht van zuid-Limburg: Stokhem! Nabij Wijlre en Gulpen. Ter plekke wijzen we u de weg naar de parkeerplaats en van daar uit naar het startpunt. U hoeft het ticket nog niet in de auto te laten scannen, parkeren is inbegrepen.

Een deel van onze groep komt later. Kan ik de PDF doorsturen aan hen?
Nee, dat kan niet. De code is uniek en kan maar één keer gescand worden. U ontvangt na het scannen het aantal menukaarten. Deze kunt u zelf verdelen binnen uw groep.

Ik bestelde al menukaarten maar nu ben ik mijn PDF kwijt.
Vul uw emailadres in op tickli.nl/find-tickets. De kaartjes worden opnieuw opgestuurd. Lukt het niet? Neem contact met ons op via info@opkedopke.nl, wij doen ons best de kaartjes voor u te vinden in ons systeem. De mogelijkheden om ter plekke op 1 september uw PDF op te zoeken zijn beperkt.

Hoe zit het met fotografie?
Door de menukaart in ontvangst te nemen en te starten met uw deelname aan Öpke Döpke, gaat u ermee akkoord dat er foto’s gemaakt kunnen worden waar u op kunt staan. De foto’s worden alleen gebruikt voor promotionele en eventueel verslaggevende doelen.

Stel, er wordt iets gestolen of er anderszins sprake van schade?
De organisatie onthoudt zich van aansprakelijkheid voor eventueel opgelopen letsel, schade en/of diefstal.

Ik heb een andere vraag.
Stuur uw vraag naar info@opkedopke.nl. We doen ons best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Heel graag tot ziens bij Öpke Döpke!

Menukaarten bestellen kan op deze pagina.