Veelgestelde vragen

Klik op het driehoekje op het antwoord op de vraag te lezen.

Menukaarten bestellen kan op deze pagina.

Vóórdat u tickets koopt; handig om te weten!

Hoe werkt het bestellen van de kaartjes?

U rekent online af en ontvangt meteen een ticket (PDF) in uw e-mail (afzender: Tickli, noreply@tickli.nl). Op dat ticket staat een unieke code. Die code laat u scannen als u op zondag 1 september naar Stokhem komt. U ontvangt dan het aantal gekochte menukaarten. De code kan maar één keer gescand worden. Elke menukaart bevat uitscheurbare bonnetjes waarmee u de verschillende gerechtjes op kunt halen bij de diverse locaties.

Wat kost een ticket? En wat krijg ik daar precies voor?

Een menukaart kost € 18,50. Daar komt € 0,75 servicekosten per menukaart bij. U krijgt heerlijke Limburgse gerechtjes (o.a. sjwelmennekes mit reube en inge Sjtokummer), koffie, zelfgebakken verse vlaai, eventueel een speciaalbier, dessert (’t Sjtokkems sjöttelke), live muziek, veel gezelligheid en dat alles in een prachtige omgeving en supergezellig gehuchtje. Verder is parkeren ook inbegrepen. Parkeren is geheel op eigen risico.

Is drank daar bij inbegrepen?

U krijgt van ons koffie of thee en een speciaalbier of iets alcohol-vrij. Daarnaast kunt u ter plekke consumptiebonnen aanschaffen voor overige dranken. Een consumptiebon kost € 2,40 en kan zowel met cash geld als pinpas betaald worden.

Waarom is de verkoop van de tickets online?

Na betaling ontvangt u het ticket met daarop de unieke code direct in uw e-mail. U hoeft dus niet meer langs te komen om de menukaarten op te halen. Ook verkleinen wij voor ons als buurtvereniging de risico’s van omgang met geld, veel banktransacties, administratie enzovoort. En het scheelt een hele hoop tijd, die we liever steken in (bijvoorbeeld) het pitten van pruimen voor de overheerlijke oerlimburgse vlaai.

Als u al tickets heeft gekocht.

Ik bestelde al tickets maar nu ben ik mijn PDF kwijt

Vul uw emailadres in op tickli.nl/find-tickets. De kaartjes worden opnieuw opgestuurd. Lukt het niet? Neem contact met ons op via info@opkedopke.nl, wij doen ons best de kaartjes voor u te vinden in ons systeem. Onze mogelijkheden om ter plekke op 1 september uw PDF op te zoeken in het systeem zijn beperkt.

Voorheen kwam ik vooraf de menukaarten in Stokhem ophalen. Is dat nog nodig?

Dat is niet meer nodig en ook niet mogelijk. U ontvangt ter plekke de menukaarten nadat wij op zondag 1 september uw ticket (PDF) hebben gescand.

Een deel van onze groep komt later. Kan ik het ticket (de PDF) doorsturen aan hen?

Nee, dat kan niet. De code is uniek en kan maar één keer gescand worden. U ontvangt na het scannen het aantal menukaarten. Deze kunt u zelf verdelen binnen uw groep.

Moet ik het ticket (PDF) printen?

Dat hoeft niet. U kunt het ticket (PDF) ook op uw telefoon laten zien. Zet in dat geval de helderheid van uw scherm zo hoog mogelijk. Houd uw ticket (digitaal of geprint) alstublieft bij de hand.

Ik kom met een groep en betaalde voor meerdere personen. Toch krijg ik maar één ticket. Hoe zit dat?

Op het ticket staat het aantal vermeld in de groene balk boven het rode vlak. Als wij de code op dat ene ticket scannen, zien wij het aantal kaartjes dat u kocht. U ontvangt dan dat aantal menukaarten van ons. Het is sneller om maar één code te scannen. Bovendien scheelt het papier in het geval u ervoor kiest het ticket (PDF) te printen.

Op het ticket staat ‘Duur: 09.00 – 15.00’. Hoe laat moet ik er zijn?

De U kunt starten vanaf 10.00 uur tot 14.00 uur. We hebben de tijd iets ruimer genomen om vroege vogels en trage treuzelaars tegemoet te komen.

Ik kocht al tickets maar ik kan toch niet deelnemen aan Öpke Döpke. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Wat jammer dat u toch niet mee komt doen. U kunt de tickets doorgeven (of verkopen) aan vrienden, familie of kennissen. U kunt uw ticket eventueel ook te koop aanbieden op internet, bijvoorbeeld op Ticketswap.com of Marktplaats.nl. Let er wel op dat elk ticket maar één keer kan worden gescand. Het heeft dus geen zin om een ticket meerdere keren door te verkopen. De ticketverkoop stopt na de zondag vóór Öpke Döpke. In de week voorafgaand aan Öpke Döpke doen we de boodschappen. Onze ervaring leert ons dat er in die week nog vraag is naar tickets, terwijl die dus niet meer verkrijgbaar zijn. In die week kunnen we u desgewenst in contact brengen met geïnteresseerden die nog een ticket willen kopen. Als u van deze optie gebruik wilt maken, stuur ons dan op z’n vroegst een e-mail op de maandag vóór Öpke Döpke. Liever niet eerder (!).

Over de locatie en de route.

Waar moet ik zijn?

In het gezelligste gehucht van zuid-Limburg: Stokhem! Nabij Wijlre en Gulpen. Goed bereikbaar met het OV, met de fiets en met de auto. Zie de routebeschrijving hier. Ter plekke wijzen we u de weg naar de parkeerplaats en van daar uit naar het startpunt. U hoeft het ticket nog niet in de auto te laten scannen, parkeren is inbegrepen.

Welke afstand(en) zijn er te lopen bij Öpke Döpke? En hoe zijn die routes aangeduid?

De kortste route langs alle plekken waar u lekker kunt smullen, is vier kilometer. Die route staat duidelijk aangegeven op de menukaart die u van ons ontvangt en met enkele pijlen onderweg. Maar u kunt de wandeling veel langer maken. Zo lang als u zelf wilt. Er zijn diverse lussen te maken die u steeds weer terugbrengen op het rondje van vier kilometer. Suggesties voor die lussen staan ook op de menukaart en u kunt ernaar informeren bij een van onze vrijwilligers.

Is de route begaanbaar voor een kinderwagen of scootmobiel?

Iedereen is van harte welkom bij de feesttent in Stokhem zelf. Helaas is de route niet geschikt om met een grote kinderwagen, scootmobiel of rolstoel te lopen. Een kleine lichte speelkinderwagen kan wel.

Mogen honden mee?

Honden mogen mee, maar houd er rekening mee dat er veel mensen samenzijn en dat het dus niet zo rustig voor de hond is. Neem een drinkbak o.i.d. mee zodat wij die met water kunnen vullen.

Overig

Hoe zit het met fotografie?

Door de menukaart in ontvangst te nemen en te starten met uw deelname aan Öpke Döpke, gaat u ermee akkoord dat er foto’s gemaakt kunnen worden waar u op kunt staan. De foto’s worden alleen gebruikt voor promotionele en eventueel verslaggevende doelen.

Stel er wordt iets gestolen of er is anderszins sprake van schade, wat dan?

De organisatie onthoudt zich van aansprakelijkheid voor eventueel opgelopen letsel, schade en/of diefstal.

Ik heb een andere vraag.

Stuur uw vraag naar info@opkedopke.nl. We doen ons best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Heel graag tot ziens bij Öpke Döpke!

Menukaarten bestellen kan op deze pagina.